Srovnávače pro co nejvýhodnější nákup zboží je pro většinu e-shopů tím nejefektivnějším marketingovým lákadlem. Ovšem ne vždycky stačí pouze přidání oblíbených produktů do sortimentu.
ulice se zbožím
Existuje hned pár tipů díky, kterým můžou z tzv. „zbožáků“ se dá vytěžit mnohem více. Kterýkoli zákazník ocení celistvé úplné informace o vyhledávaném produktu, které mu velice často mohou pomoct k přimět nákupu zboží. Patří k tmu název a popisek produktu, jeho individuální cena nebo zařazení do vyhledávané kategorie již se vyplňuje v souboru s koncovkou xml., takzvaném XML feedu. Odtud se veškeré údaje v pravidelných intervalech stahuje samostatně určitý srovnávač.
Pokud je už internetový obchod zřízený jako šablonovité řešení, veškeré XML feedy si vytváříte a aktualizujete sami, ideálně v programu zaměřený pro tyto účely. V, že se jedná o e-shop vytvořený na míru, je nutné doplňování všech informací o činnostech vývojáře. Udržování veškerých údajů správných a aktuálních je naprostý základ, a to nejen pouze vzhledem k celkové kvalitě příslušných nabídek, ale také s tím souvisí určité párování zboží.
produktové zboží
Šance, že u vás dojde na pravidelné koupě se stanou mnohonásobně vyšší, jestliže na své prodejní síti bude fungovat párování výrobků. Pokud se váš e-shop zobrazuje pod jednotlivým nabízeným zbožím. Toto vám právě spárování dokáže umožnit – vyplnění informací o produktech tak, aby odpovídaly požadavků srovnávače.
V příkladu hodně známá Heureka vyžaduje u různých kategorií odlišné povinné údaje v názvu nebo v kategorii zboží. Jestli-že se nechá inspirovat těmito pro někoho užitečnými fakty je velká pravděpodobnost, že se nabídka z vaší internetové stránky u daného zboží zřejmě objeví. Na tomto jmenovaném srovnávači mají párování na starosti automatizované nástroje. Pokud se automatickým robotům, nebude váš název líbit mohou se spárování výrobků postarat úplně jiní lidé.