Auto online

Škoda nedávno spustila online obchod, kde si můžete vybrat auto z pohodlí domova, zaplatit ho a pak vyzvednout. Jde o první koncept, kdy si auto vybíráte na internetu, a ne u prodejce. V jakkoli digitalizovaném světě žijeme, tak auto si totiž ještě pořád musíme kupovat u prodejce. Koupit si auto na internetu má totiž několik rizik. Předně, i když máte technické parametry, tak čísla mohou různých modelů znamenat hodně různé věci. Tak třeba dvě auta stejné délky nemusí zdaleka být stejně velká, v závislosti na jejich výšce a dalších rozměrech. Stejně tak fotografie mohou klamat, pokud jde o velikost vnitřního prostoru, pohodlí nebo třeba dosažitelnost nejrůznějších pedálů. Tohle je něco, co si obvykle musíte ověřit jenom tak, že do auta sednete, a zkusíte se v něm projet. Bod pro offine obchody.
 malé auto
Na druhou stranu, hodně lidí přesně ví, co chce, třeba proto, že si kupuje stejné auto jako předtím, protože ho předtím řídili v práci nebo ho měli půjčené na dovolené. Pro tyto lidi představuje schůzka s dealerem ztrátu času. Přesně vědí, co chtějí, a vyřídit to online by jim zabralo asi tak deset minut. Místo toho se táhnou do obchodu, poslouchají výklad o autě, které si stejně nakonec koupí, jenom proto, aby ho nakonec opravdu koupili. Takže pro tyto lidi by bylo skvělé, kdyby možnost internetového nákupu existovala. Na druhou stranu se budeme muset vzdát komfortu smlouvání. Nedělají to sice všichni, ale hodně lidí se podařilo usmlouvat slevu i několik tisíc.
 ford mustang v8
Dočkáme se někdy toho, že si budeme moci koupit auto online? Nedá se čekat, že by nákup na síti někdy nahradil klasickou návštěvu dealera, protože většina lidí si ráda nový vůz před nákupem vyzkouší. Pokud se ale tento trik osvědčí, můžeme rozhodně čekat, že uvidíme více služeb jako je ta od škodovky, zacílené na segment zákazníků, co vědí, co přesně chtějí.