Já a moje tričko

Pro koho je důležitý osobitý vzhled? Možná byste se divili, ale jsme na tom skoro všichni stejně. I ti, u kterých bychom to neřekli, přemýšlí, co si dneska na sebe oblečou, aby prezentovali svou osobnost!
Tak třeba takové tričko, když si sundáte bundu, je to první co všichni vidí a hodnotí, z jakého je materiálu, zda není špinavé nebo seprané. Zase naopak vás může okolí pozitivně vnímat díky tomu, jaké tričko si na sebe oblečete a pokud je na něm logo může nejednomu člověku utknout v hlavě, aneb jak se obyčejné tričko stalo reklamním tričkem.
tým volejbalistek

Trik je v tom, jak bylo řečeno, že tato část vašeho outfitu je na první pohled viditelná a výrazná. Pokud chcete propagovat svou firmu pomocí loga na tričku, dávejte si, ale pozor! Vybírejte oděvy z kvalitního materiálu to je naprostý základ. Pokud chcete na tomhle ušetřit, raději s tímto typem propagace ani nezačínejte! Je jedno zda budete trika rozdávat svým věrným zákazníkům nebo je budou nosit vaši zaměstnanci, to že je textil z nekvalitního materiálu a na něm vaše logo, se rozkřikne rychleji než byste si přáli a pozitivní reklama to opravdu nebude.
muž na kole
Tak materiál by byl jasný, teď samozřejmě uvažujme o barvě a typu. Záleží na tom, kdo je vaše cílová skupina, pokud jsou to pouze ženy, můžete využít i typicky ženskou růžovou barvu a triko ženské klidně ušlé. V případě, že je klientela rozmanitější buďte opravdu velmi opatrní a také velmi neutrální. Buď můžete rovnou využít triček přímo UNI SEX nebo zkombinovat pánská https://www.mall.cz/panska-obuv a dámská. Co se týče barvy, musí být neutrální a nositelná. Tak třeba hráškově zelená není také úplně pro každého, ale pokud víte, že to bude skvěle reprezentovat vaši firmu a lidé si vás takto zapamatují, běžte do toho!
Tričko řekne o člověku hodně, ale vaše reklamní tričko k tomu hodně přidá ještě fakt o existenci vaší firmy, službách a produktech!