Na internetových stránkách nejen firem najdeme nejrůznější záložky, u kterých nám jejich názvy příliš neřeknou. Přesto pro nás mohou být velmi užitečné, když zjistíme, co tam najdeme. Typickým příkladem zde může být FAQ https://piskovacky.cz/content/58-faq.

To je termín, který je v internetovém prostoru již poměrně známý, avšak stále se najde spousta lidí, kteří nemají nejmenší tušení, o co se vlastně jedná. Tomu nepomáhá ani fakt, že se jedná o zkratku vycházející z anglického názvu.

Tyto věci mohou mnoha lidem ztěžovat porozumění, avšak jakmile se dozvíme, o co se jedná, hned nám bude jasné, jak to můžeme využít. V tomto případě jde o zkratku z termínu Frequently Asked Questions, který se nejčastěji překládá jako Často kladené dotazy.

\'Nápis

Jistě, můžeme se ptát, proč se u nás používá anglická zkratka, avšak je potřeba si přiznat, že nazývat je ČKD by mohlo být poněkud matoucí, zejména pro starší generaci. V tomto případě je tedy lepší použít anglický ekvivalent.

Samozřejmě také můžeme pátrat, co zde vlastně najdeme. Mnoho lidí si nemyslí, že by jim to mohlo být užitečné, avšak opak je většinou pravdou. Najdeme zde totiž věci, na které se lidé nejčastěji ptají, spolu s odpověďmi na dané otázky. Pokud tedy máme nějaký problém, je pravděpodobné, že jeho řešení najdeme zde. To nám usnadní naši situaci, neboť nebudeme muset firmu kontaktovat přímo a čekat na odpověď.

znázornění často kladených otázek

Jistě, nemusíme zde najít úplně vše. Naše potíže koneckonců mohou být naprosto unikátní, takové, které se ještě nevyskytly. Avšak v naprosté většině případů byl podobný problém často řešen, takže se stačí jen podívat, co s ním dělat.

Je tedy vidět, že je to výhodné. Nad čím se ale mnoho lidí příliš nezamýšlí je fakt, že je to výhodné i pro onu firmu. Pracovníci totiž díky tomu nemusí odpovídat stále znovu na stejné dotazy a mohou se místo toho věnovat něčemu užitečnějšímu. A to prospěje všem.